Verzending & bezorging

Verzendbevestiging met Track & Trace

Nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail zit ook een Track & Trace link van onze verzendpartner DHL.


Voorbeeld DHL verzendlabel

Bezorging consumenten

Maandag tot en met vrijdag

Van maandag tot en met vrijdag wordt je pakket geleverd tussen 11:00 – 15:00 uur of tussen 14:00 – 18:00 uur of 's avonds tussen 18:00 – 21:00 uur.

Zaterdag

Op zaterdag wordt je pakket geleverd tussen 11:00 - 15:00 uur.

Maximaal vier afleverpogingen

Er zijn maximaal vier afleverpogingen. Toch gemist? Dan wordt je pakket bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt afgeleverd waar je het gedurende 7 dagen kan afhalen.

Na de eerste onsuccesvolle afleverpoging kan je zelf beslissen wanneer het pakket geleverd dient te worden.

Het kan ook bij één van je buren worden bezorgd

Indien je niet thuis bent kan de bezorger ervoor kiezen om jouw pakket bij één van je buren af te geven.

Alles in eigen hand houden: je pakket ophalen bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop

Als je het tijdstip van ontvangst volledig in eigen hand wenst te houden kun je er ook voor kiezen om je pakket op te halen bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop. Deze verzendoptie kun je kiezen wanneer je je bestelling plaatst.


Bezorging zakelijk

Maandag tot en met vrijdag

Wanneer je hebt aangegeven dat je bestelling bij een bedrijf of organisatie afgeleverd moet worden, wordt het van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur geleverd. Zakelijke zendingen worden niet geleverd op zaterdag (omdat de meeste bedrijven dan gesloten zijn).

Maximaal twee afleverpogingen

Er zijn maximaal twee afleverpogingen. Toch gemist? Dan zal het pakket terug worden verzonden naar de terminal van DHL in jouw regio waar je het pakket binnen 7 dagen kan afhalen.

Bedrijf in woonwijk

Is je bedrijf gevestigd in een woonwijk? Dan geldt dezelfde werkwijze als bij consumentenzendingen.


Alvast een indicatie hoe laat de bezorger komt?

DHL heeft een handige tool zodat je een indicatie krijgt van hoe laat de bezorger komt. Zo kun je vooraf al een beetje plannen en zorgen dat er iemand thuis is als de bezorger komt... een verhoogde kans op een goed ontvangen pakket en iedereen blij.


Het risico ligt bij ons

Het risico van beschadiging of vermissing van je bestelling berust bij ons tot het moment van bezorging. Gaat er iets mis op dit gebied, dan doen wij er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.


Vragen?

We helpen je graag! Mail of bel ons: +31 (0)70-820 98 19 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur).