Hebben we het niet goed gedaan?

Gatverderrie, wat vervelend

Van klachten krijgen we uitslag. We vinden het enorm beroerd om je op te zadelen met een probleem. We doen er dan ook alles aan om te voorkomen dat je deze pagina moet bezoeken. Maar: als er iets mis is gaan we het met je oplossen!

Wij zijn niet van het vingerwijzen of het niet thuis geven bij problemen. Dat zal je bij ons niet ervaren. We werken echt samen met onze partners en leveranciers en nemen samen altijd de verantwoordelijkheid.


Een klacht indienen; hoe werkt het?

  1. Bel +31 (0)70 820 9819 of mail ons en vertel ons je probleem.
  2. We bevestigen de ontvangst van jouw klacht. Meestal binnen no time, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen na de ontvangst van je klacht.
  3. We gaan er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Vaak een fluitje van een cent en binnen een paar minuten geregeld. Soms moeten we eerst even overleggen met onze leverancier(s) waardoor het wat langer kan duren, tot maximaal 7 werkdagen.

Komen we er samen niet uit?

Eerlijk is eerlijk: we hebben nog nooit te maken gehad met een klacht die we niet naar behoren konden oplossen en hebben dus geen ervaring op dit gebied. Maar mocht het toch zover komen dat jij en wij het onderling niet eens worden, dan kun je altijd nog je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van Trusted Shops. Je kunt je klacht ook voorleggen aan het ODR-platform van de Europese Unie.