This is a demo store. No orders will be fulfilled.

Vragen? Neem gerust contact op!

Klantenservice geopend van 09:00 - 17:00

+31 (0)70 820 98 19
  • Winkelwagen

Gratis retourneren en ruilen

Hadden we al gezegd dat retourneren en ruilen gratis is?

Bij deze: retourneren en ruilen is gratis!


Dertig dagen bedenktijd

Je hebt dertig dagen bedenktijd om te beslissen of je bestelling echt is wat je zocht. Is het toch niet wat je ervan verwacht had? Da's balen natuurlijk. Maar we lossen het voor je op. Jij stuurt je bestelling retour en wij betalen je terug. Heb je een andere maat nodig of wil je toch die andere kleur? Dan ruilen we het met veel plezier voor je om.


Download retourformulier Boudo

Ik wil mijn bestelling terugsturen of ruilen, wat doe ik?

Stap 1

Neem even contact op met onze klantenservice voor een DHL-retourlabel. Het telefoonnummer is +31 (0)70 8209819 en we zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Je kan ons natuurlijk ook e-mailen.

Stap 2

Download het retour- en ruilformulier en print het.

Stap 3

Vul het formulier in volgens de aangegeven stappen. Je krijgt vanzelf de vraag of je wilt retourneren en je geld terug wilt of dat je wilt ruilen. Bij ondertekening van het retourformulier ga je akkoord met onze retourvoorwaarden.

Stap 4

Verpak de zending inclusief het retourformulier, plak het retourlabel erop en geef het af bij het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt.

TIP
Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar deze totdat je zeker weet dat je retourzending door ons is ontvangen.


Retourvoorwaarden, wat zijn de spelregels?

Aan het retourneren zijn wel een paar spelregels verbonden. Tijdens de bedenktijd kun je het/de artikel(en) uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen. Maar er wordt wel van je verwacht dat je zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Wij willen het namelijk nog aan iemand anders verkopen als jij van de koop hebt afgezien.

Voorzichtig

Je mag geen handelingen verrichten waardoor waardevermindering aan het product ontstaat. We adviseren je om je bestelling alleen in een schone en droge omgeving uit te pakken en uit te proberen. Te retourneren producten moeten 100% schoon en onbeschadigd zijn.

Labels, stickers en kaartjes

We vragen je vriendelijk aangehechte labels, stickers en kaartjes aan het artikel te laten zitten (indien redelijkerwijs mogelijk).

We vragen je vriendelijk onze procedure te volgen

Als je de retourzending op een andere manier terugstuurt dan onze gratis retourprocedure zijn de kosten voor je eigen rekening.


Hoe verpak ik mijn retourzending?

Verzenddoos

Het makkelijkste is om gebruik te maken van de oorspronkelijke verzenddoos, maar als je die niet meer hebt is een andere doos ook goed. Als er veel ruimte over is in de verzenddoos, vul 'm dan even op met bijvoorbeeld oude kranten. Dat voorkomt eventuele beschadigingen.

Originele verpakking

Stop het artikel terug in de originele verpakking (bijvoorbeeld in het geval van schoenen in de schoenendoos) en plaats het - samen met het retourformulier - in de verzenddoos. Plak de verzenddoos goed dicht met sterk tape.

Positie DHL-verzendlabel

Plak het retourlabel op de verzenddoos. Het oorspronkelijke label mag niet meer zichtbaar zijn.


Wat gebeurt er na het retourneren?

Controle

Zodra je retourzending bij ons aankomt controleren we of het/de artikel(en) 100% schoon en onbeschadigd is/zijn. Als dat in orde is zorgen we dat je je geld terug krijgt binnen drie werkdagen. Als je wilt ruilen, sturen we het gewenste vervangende product naar je zodra we je retourzending hebben ontvangen.

Gedeeltelijk geretourneerd?

Heb je je bestelling gedeeltelijk geretourneerd? Dan zorgen we dat je het geld terugkrijgt voor de spullen die je hebt teruggestuurd.

Ruilen voor een goedkoper/duurder artikel

Wil je ruilen en is er een prijsverschil? Wanneer je gewenste ruilartikel goedkoper is dan wat je eerst besteld had, betalen wij het verschil terug. Als je kiest voor een upgrade, sturen we je een betaalverzoek voor de meerkosten. Zodra we je betaling hebben geregistreerd versturen we het ruilartikel naar je.


Kom je er niet uit?

We helpen je graag! Mail of bel ons: +31 (0)70-820 98 19 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur).