This is a demo store. No orders will be fulfilled.

Vragen? Neem gerust contact op!

Klantenservice geopend van 09:00 - 17:00

+31 (0)70 820 98 19
  • Winkelwagen

We zijn er voor consumenten, bedrijven en organisaties

Zowel particuliere consumenten als bedrijven en organisaties uit Nederland en België kunnen terecht bij ons.


Bestellen

Kies je artikelen

Plaats de producten van je keuze in de digitale winkelwagen.

Heb je een Boudo-account? Mooi! Met je account is het bestelproces makkelijker en sneller.

Heb je (nog) geen account? Zonder account kun je natuurlijk ook bestellen, maar dan moet je wel je gegevens invullen. We adviseren je om een account te maken zodat je goed inzicht hebt in je bestelgeschiedenis, sneller kan betalen en overal je winkelmand kan bekijken. Een account is zo gemaakt.

Geef je afleverwensen aan

Wil je de bestelling thuis geleverd krijgen, op een alternatief adres of wil je het zelf ophalen bij een DHL Parcelshop? Ook kun je een apart leverings- en factuuradres opgeven.

Controle en betalen

Kies je betaalmethode en controleer het totaaloverzicht dat je nu in beeld krijgt. Wanneer alles klopt, ga je definitief over tot betalen en is je bestelling geplaatst.


Geen bestelbevestiging ontvangen?

Spam / Ongewenste e-mails

Heb je al in je spam map gekeken?

Betaald met iDEAL maar geen bestelbevestiging ontvangen?

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling nu wel of niet geplaatst is? Kijk dan even bij je bank. Is er geen geld afgeschreven? Dan was de betaling niet succesvol en ben je hoe dan ook geen geld kwijt. Je kunt in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen.

Is er wel geld van je bankrekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Geef het dan even een beetje tijd. Het kan tot een uur duren voordat wij iDEAL-betalingsmeldingen binnen krijgen van onze bank.

Als je een uur nadat je een bestelling hebt geplaatst nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het samen met jou op.


Mislukte creditcard betalingen

Zowel onze betaalverwerkingspartners als wij zijn extra voorzichtig als het gaat om creditcard betalingen. Creditcards zijn gevoelig voor fraude. Daarom vinden er extra controles plaats, zoals bijvoorbeeld de juiste vervaldatum van de kaart. Wanneer deze niet goed is ingevuld wordt je betaling afgekeurd. Maar ook een onveilige wifi-locatie kan een oorzaak zijn.

Wanneer je creditcard betaling is geweigerd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd en je creditcard wordt niet belast. Als je toch je producten wilt ontvangen, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.


Vragen?

We helpen je graag! Mail of bel ons: +31 (0)70-820 98 19 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur).